Torneig Joan Petit 2018 a Andorra

La nostra Escoleta del C.P. Caldes hem viscut aquest cap de setmana una experiència inoblidable, i que de ben segur quedarà per sempre a la memòria dels nostres petits esportistes i també a la dels més grans: pares i entrenadors.

El torneig Joan Petit Nens amb Càncer ha arribat a la seva 18 edició, i aquest cop s’ha celebrat a Andorra, i el C.P. Caldes de Malavella hem tingut l’immens plaer de poder-hi assistir i participar-hi activament.

Amb més de 350 jugadors/es inscrits, va començar la jornada, marcada per l’esperit solidari i el bon ambient, amb moltes ganes de fer nous amics. Vam disputar 4 partits, amb el C.H. Santa Perpètua, el C.P. Monjos, el Sant Ramon i el C.H. Claret. Van ser partits plens d’emoció per totes bandes!

Durant tot el dia, els nens van participar en diferents activitats proposades per l’organització, inclòs el dinar solidari, i finalment, el fi de festa, amb moments molt emotius que donaven tot el sentit a una trobada tant especial com aquesta.

Des del C.P. Caldes de Malavella, volem donar les gràcies per deixar-nos-en ser partícips a La Fundació Amics Joan Petit – Nens amb Càncer, i en especial al pare d’en Joan Petit, en Joan Torner, ex-jugador i ex-entrenador internacional d’hoquei patins, tot un referent del nostre esport al nostre país, la determinació, valentia, coratge i solidaritat del qual ens impressiona a tots any rere any. I també al Govern d’Andorra, Club Hoquei Andorra, Federació de Patinatge Andorrana, ASSANDCA, voluntaris i participants, oferint-nos una autèntica lliçó de com organitzar un gran esdeveniment.

STICK CONTENT!