Valors

Hoquei a Caldes de Malavella. Valors.

El nostre objectiu és, més enllà de la formació de grans campions, formar als nostres nens i nenes en els valors universals de l’esport, a divertir-se practicant-lo i, juntament amb els pares, fer que se sentin que tots som i formem part del Club.

Les modalitats esportives del nostre Club són la Iniciació al Patinatge, l’Hoquei Patins.

ESCOLA D'HOQUEI PATINS: Adreçat a nens i nenes a partir de P3 que vulguin aprendre a patinar. El material (patins i proteccions) el proporciona el Club. L’activitat es realitza a les dues escoles de Caldes, de manera que els nens es recullen a les classes, se’ls dóna el berenar i se’ls hi posen els patins que els deixem el club. Disposem de material per practicar l'hoquei, com pilotes i stikcs.

LA SECCIÓ D’HOQUEI PATINS: Orientat a nens i nenes que ja saben patinar i que volen aprendre aquest esport. Categories des d’Escoleta (Iniciació a l’Hoquei Patins) i els equips de les diferents categories que competiran en les seves respectives lligues oficials d’Hoquei.

Hoquei a Caldes de Malavella. Valors.

ESCOLA D'HOQUEI PATINS: Adreçat a nens i nenes a partir de P3 que vulguin aprendre a patinar. El material (patins i proteccions) el proporciona el Club. L’activitat es realitza al Polivalent de Caldes: se’ls hi posen els patins que els deixem el club. Disposem de material per practicar l'hoquei, com pilotes i stikcs.