El nostra PREBENJAMÍ A es va disputar entre el cap de setmana del 13-14 de juny el PRECAT a Olot, quedant-ne 4ts de Catalunya!
Molt orgullosos d’aquest equip, que ha fet història convertint-se en el primer del club a classificar-se per a un PRECAT. Resultat de molt d’esforç, treball, dedicació i molt d’hoquei.
Enhorabona a tot l’equip!
CP Caldes