Fitxatges del C.P. Clades per aquesta nova temporada 2017-18

A pocs dies de començar els partits oficials de la temporada 2017-2018, ja us podem anunciar de manera oficial els nous fitxatges que hem fet aquests darrers dies:

Jordi Belmonte, natural de Maçanet de la Selva, ha fitxat pel C.P. Caldes com a porter del 2a Catalana i com a entrenador de base i porters. Ha passat per clubs com el GEiEG, C.H. Salt, F.D. Cassanenc, CH Girona o el SHUM Maçanet.

Juntament amb Belmonte, Jordi Ruhí és l’altre fitxatge qui s’ocuparà de tenir la porteria ben coberta de l’equip Juvenil i també del 2a Catalana, i formarà part també de l’equip tècnic de l’Escoleta del Club. Ell ha jugat al SHUM Maçanet fins aquesta temporada.

D’altra banda, Ifeanyi Williams i Miquel Roger de la Torre són les altres dues incorporacions a l’equip Juvenil. Tots dos venen de jugar amb el CH Lloret i aquesta temporada, com la resta de fitxatges, ajudaran a pujar el nivell de competitivitat dels seus respectius equips al nostre club.

I per al 2a Catalana, també comptem ja amb la presencia de Rafa Ramírez, jugador fins ara del SHUM Maçanet, que aquest any lluirà la samarreta del C.P. Caldes

Jordi Belmonte, nou porter del C.P. Caldes

Ifeanyi Williams i Miquel Roger de la Torre, nous jugadors del CP Caldes