Vine a jugar!

Vine a provar l'hoquei patins 30 dies gratis!

Per jugar com a Federat amb el Club Patí Caldes

escola hoquei caldes de malavella

Vine a provar el nostre esport!

El Club Patí Caldes t’ofereix fins a tres modalitats esportives per tal que coneguis aquest esport, tan practicat a Catalunya:

ESCOLA DE PATÍ: Adreçada a nens i nenes de P3, P4 i P5 que vulguin aprendre a patinar de manera divertida. Un entrenador i una
monitora titulats els guiaran en totes les activitats. El Club proporciona tot el material necessari, només cal portar roba còmoda i berenar.

QUOTA: 18€ AL MES

ESCOLETA D’HOQUEI: Idònia per a nens i nenes, a partir de P5, que vulguin iniciar-se en la pràctica de l’hoquei. El Club també us proporciona el material, heu de dur roba còmoda i el berenar.

QUOTA: 25€ AL MES + 35€ DE QUOTA ANUAL DE SOCI

HOQUEI PATINS: Activitat adreçada a nens i nenes que escullen l’hoquei com el seu esport de base. Els nens i nenes treballen tots els aspectes relacionats amb l’hoquei, tant físics (equilibri, forma física, velocitat, psicomotricitat…) com actitudinals (treball en equip, responsabilitat ...)

QUOTA: 25€ AL MES + 35€ DE QUOTA ANUAL DE SOCI.

Vols + informació?

Omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu perquè puguis provar el nostre esport:

Sí, m'agradaria provar l'hoquei al CP. Caldes i m'agradaria que contactéssiu amb mi.